Retur og reklamasjon

 
Hvordan returnerer/reklamerer jeg på en vare?
Ønsker du å returnere en vare, logger du deg inn i kundesenteret, velger varen du ønsker å returnere og legger inn årsak. Du skal da innen en til to virkedager få tilbakemelding fra oss på om vi godkjenner returen sammen med et returnummer du merker pakken med. Varer som blir sendt i oppkrav til oss, vil ikke bli hentet.
 
Vi mottar kun retur fra foretninger. Som sluttkunde må du henvende deg til butikken du kjøpte varen fra.
 
Se detaljert beskrivelse her: RETUR AV VARER
 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.