Bestilling


Ny kunde?
For å kunne handle varer må du være kunde hos 7 Blåner. Du kan søke om å bli forhandler under "Logg inn" fanen.
 
Allerede kunde?
For å se priser og lagerstatus må du logge inn. Nå du har logget inn kan du velge den varen du ønsker.  Når du har lagt de varene du ønsker å kjøpe i handelkurven, velger du ”til kassen” i menyen til høyre.
Se over at dine kundedata stemmer. Her kan du også legge inn en melding til oss. Ønsker du at alle varene dine skal sendes samlet, huker du av for dette.
Til slutt må du bekrefte bestillingen. Så snart du har bekreftet bestillingen vil du få en ordrebekreftelse tilsendt på e-post.
Når du har logget deg inn i webshoppen kan du finne alle tidligere ordrer, spore pakker og søke om retur på varer gjennom ”kundesenter”-menyen i verktøylinja øverst på sia.
 
Hvordan ser jeg hvilke produkter som er på lager?
Når du har søkt et produkt i webshoppen ser du at den enten er "På lager" med et antall, "På vei inn" med forventet ankomstdato, eller "Ikke på lager" der produktet er på vei inn, men vi vet ikke ekstakt når den kommer. 
Etter at du har fullført handelen i webshoppen, kan du følge den videre behandlingen av ordren din i kundesenteret på websiden.

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.