Retur av varer 

Lurer du på hvordan du skal returnere varer? Her finner du en veiledning som kan hjelpe deg. 


 

Start med å logg inn. Klikk deg deretter inn på "Kundesenter". Her finner du en oversikt over alle ordrene dine, adresser og mye annen hjelp.

Klikk deg inn på "Returner varer":

 

 


 

Trykk på "søk" for å få opp alle ordrene dine:

 
 

 

Klikk på "Returner" på den ordren du ønsker å returene varer fra:

 
 

 

Velg antall du ønsker å returnere, har du flere ordrelinjer kan du velge antall på alle linjene.

 

 

Velg årsak, skriv inn eventuell begrunnelse eller hva som er feil og trykk neste.

 

Kreditnota sendes til din fakturaadresse.

 

 

Bekreft returen ved å trykk på "Send retursøknad" i det siste vinduet.

 



Når du har søkt om retur vil du få en epost med et returnummer innen en virkedag, som du må merke pakken du sender til oss med. Dette for at vi skal vite hva vi skal gjøre med varen som kommer tilbake til oss.

 

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.